سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

تولید و فروش سنگ انواع ساختمانی ، سنگ تزئینی ، سنگ آنتیک
سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

تولید و فروش سنگ انواع ساختمانی ، سنگ تزئینی ، سنگ آنتیک

شومینه با سنگ آنتیک

 

.

برای بازگشت به صفحه کاتالوگ انواع شومینه انجام شده با سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید 

.

  برای بازدید از کاتالوگ طرح های مختلف سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمونه کارهای انجام شده سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ ستون ها با سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ سنگ پازل ( سنگ منظم ) اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ جامع سنگ های ساختمانی ( گرانیت ، تراورتن ، مرمر ) اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمای بیرونی ساختمان با سنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمای بیرونی ساختمان با سنگ آنتیک و بادبر اینجا کلیک کنید

.

بازدید از صفحه اصلی سایت

.

جهت توضیحات بیشتر و سفارشات می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره های همراه :     ۰۹۱۲۴۸۸۱۴۱۸ تلفکس :

۰۹۳۵۴۸۸۱۴۱۸

۰۹۱۲۷۹۶۹۰۶۸

تماس با ما

تماس با ما 

 

شومینه بدون هیزم شومینه با سنگ آنتیک ، سنگ دور شومینه ،  سنگ آنتیک دور شومینه ، دور شومینه با سنگ آنتیک ، شومینه پیش ساخته ، شومینه آنتیک ،  

 

شومینه ترکیبی , سنگ آنتیک , فریم و پانل شومینه ، شومینه آماده ، مدل های شومینه هیزمی ، شومینه هیزمی ، معنی شومینه ، مفهوم شومینه ، ترجمه شومینه ، تلفظ شومینه ، کلمه شومینه ، کوره های چدنی ,شومینه های چدنی , شومینه های برقی ، شومینه، شومینه برقی، شومینه چدنی، شومینه مدرن، دکوراسیون شومینه، دکوراسیون داخلی ، طراحی دکوراسیون داخلی ، اجرای دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون داخلی با سنگ آنتیک ، دکوراسیون داخلی سنگی ، کاشی کار ، شومینه کار ، سنگ کار ، ساخت شومینه ، دکوراسیون ساختمان ، تزیین شومینه ، طراحی شومینه ، اجرای شومینه ، نصب شومینه ، شومینه برقی ، شومینه چدنی ، شومینه مدرن ، دکوراسیون شومینه ، آجر نسوز ، شعله شومینه ، آجر نسوز شومینه ، آجر سفالی شومینه ، تاسیسات شومینه ، مصالح ساختمانی ، آجر شومینه ، تجهیزات شومینه ، ساختمان و تاسیسات ، شومینه مصالح ، شومینه در فضای باز ، شومینه مدرن ، شومینه کلاسیک ، شومینه آنتیک ، شومینه اروپایی ، شومینه سنتی ، آتشدان در فضای آزاد ، آتشدان آنتیک ، آتشدان با سنگ آنتیک ، آتشدان سنگی ، آتشدان مدرن

گرمادهی و سبک خاص شومینه توجه بسیاری از بانوان ایرانی را برای داشتن یکی از آنها جلب کرده است. به گونه ای که آرزویی برای هر خانوم خانه دار به حساب می آید ، شاید نزدیکی و قابل لمس بودن آتش یکی از دلایل این علاقه مندی باشد. از یاد نبریم که در کشور ما به دلیل وجود نعمت گاز نیازی به ساخت شومینه که نحوه کاربری آن سوختن هیزم است ، نمی باشد به هر حال گرایش به زیبایی ، از فطرت انسانی برانگیخته می شود و برای به دست آوردن آن هم هیچ شماتتی در بین نیست.
شما عزیزانی که از پیش در محافل خود شومینه را قسمتی از دکوراسیون منزل محسوب کرده و آن را ایجاد کرده اید می توانید با اجرای این قوانین شیوه ای جدید برای استفاده از منظره دلچسب آن اجرا کنید . لازم نیست حتما با به هدر رفتن مقدار زیادی از انرژی هزینه بالایی برای داشتن شومینه روشن بدهید بلکه کافی است از همانندسازی بهره ببرید تا صرفه جویی در گاز و سرمایه تان را تجربه کنید . با تهیه چند هیزم سفالی و قرار دادن لامپ های نوری کوچک به رنگ زرد و قرمز بین و پشت آنها به راحتی می توانید سوختن آتش را تداعی کنید و برای آن که سرمایی از درونش حس نشود هم حتما دریچه های بالایی شومینه را بسته نگه دارید.

حال با قرار دادن چند مجسمه در قسمت لبه آن زیبایی این شومینه را دو چندان سازید ، اگر دست تان را بر دیوار بالای شومینه قرار دهید متوجه خواهید شد که دیگر گرمای همیشگی را ندارد و کاملا سرد است که این فرصت مناسبی برای شما فراهم می آورد تا بر دیوار آن تلویزیون های نسل جدید با ضخامت کم را نصب کنید . در واقع شما در یک قسمت از منزل خود دون نقطه جذاب را به وجود آورده اید که گهگایی برای رفع خستگی چشم های تان از تماشای تلویزیون نگاهی هم بر شومینه دوست داشتنی تان بیاندازید.

به شما عزیزانی که تاکنون موفق به ساخت شومینه در منزل تان نشده اید این نوید را می دهیم که شانس بزرگی را برای مدرن ترین دکوراسیون را به دست آورده اید ، طراحی های جدید در اجرای شومینه ها ، انقلابی بزرگ را در زیبایی هر چه بیشتر آنها به وجود آورده است که با انتخاب یکی از این طراحی های فوق العاده چشم نواز می توانید به صورت نماسازی که دیگر نیازی به سوخت گاز و هواکش های استاندارد نیست با هزینه بسیار پایین آرزوی همیشگی تان را برآورده سازید.

فراموش نکنید که هوش ایرانی برای بهره بردن از امکانات شهرت جهانی دارد ، پس بیایید با نماسازی شومینه ها و حفظ سرمایه ملی و نعمت بزرگ گاز به خود و نسل آینده کمک کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد