سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

تولید و فروش سنگ انواع ساختمانی ، سنگ تزئینی ، سنگ آنتیک
سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

تولید و فروش سنگ انواع ساختمانی ، سنگ تزئینی ، سنگ آنتیک

سنگ آنتیک بین کابینت های آشپزخانه

برای بازدید از سایر تصاویر نمونه کارهای انجام شده سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید  

.

  برای بازدید از طرح ها و نقش های سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ طرح های مختلف سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمونه کارهای انجام شده سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ شومینه انجام شده با سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ ستون ها با سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ سنگ پازل ( سنگ منظم ) اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ جامع سنگ های ساختمانی ( گرانیت ، تراورتن ، مرمر ) اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمای بیرونی ساختمان با سنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمای بیرونی ساختمان با سنگ آنتیک و بادبر اینجا کلیک کنید

.

بازدید از صفحه اصلی سایت

.

جهت توضیحات بیشتر و سفارشات می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره های همراه : ۰۹۱۲۴۸۸۱۴۱۸ تلفکس :

۰۹۳۵۴۸۸۱۴۱۸

۰۹۱۲۷۹۶۹۰۶۸

تماس با ما

تماس با ما 

 

 معجزه چیدمان خانه

 

چیدمان و دکوراسیون خانه به خصوص برای خانه های آپارتمانی امروز که نه حیاطی دارند و نه حوض و باغچه و گل و درخت، موضوعی بسیار ضروری است و حتی نقش دکوراسیون خانه در ارتباط اعضای خانواده هم ثابت شده است. پس این موضوع را جدی بگیرید.

بکارگیری فنون فنگ شویی و دکوراسیون منحصر بفرد آن در فضای داخل خانه ها تاثیر عمیقی بر بهبود و اعتلای کیفیت زندگی تک تک اعضای خانواده می گذارد. با تکیه بر دانش و تجربه باستانی می توان اظهار داشت که فنگ شویی راه و روش معنوی زندگی است و انسانها را قادر می سازد تا انرژی های مثبت طبیعت را به درون خویش روانه سازند. کلیه اصول فنگ شویی از نظر علمی به اثبات رسیده و دارای پشتوانه و استدلالهای مستحکم عقلانی هستند. تا کنون احساس کرده اید که از چیدمان قسمتی از خانه رضایت شما را به خود جلب نمی کند و یا شاید تصور کرده باشید که هیچ کجای خانه مطابق میل شما چیده نشده و بعد با خود فکر کرده اید که باید یکسری تغییرات اساسی در آن ایجاد کنید. اگر مبنای کار را بر اساس اصول ابتدایی فنگ شویی استوار کنید به راحتی قادر به پیدا کردن نقطه دقیق شروع کار می شوید. فنگ شویی راهها زیادی را در پیش روی شما قرار می دهد. البته ایجاد تغییرات خانگی بر اساس تکنیک فوق، فقط شامل موارد فیزیکی نمی شود و مظاهر معنوی را نیز در بر می گیرد. در حقیقت شما با استفاده از تکنیک های فنگ شویی معنی خاصی را به هر یک از اسباب و اثاثیه منزل خود می دهید و از این طریق می توانید انرژی مثبتی که از آنها ساطع می شود را دریافت نمایید. این انرژی مثبت در فنگ شویی با نام "چی" شناخته می شود. در خانه ای که وسایل بر اساس اصول فنگ شویی چیده و طراحی شده باشند، اشیاء در هارمونی کامل با یکدیگر و همچنین با محیط هستند. نباید فراموش کرد که فنگ شویی توانایی ایجاد تعادل میان اشیاء بی جان و جانداران را دارد و در واقع به نوعی روح افراد را با کائنات پیوند می زند. انسان زمانیکه به انرژی لایزال کائنات متصل می شود، انرژی مثبت بی شائبه ای پیدا کرده و آنرا در تمام جنبه های زندگی خود منعکس می کند. اگر بخواهید یک شبه تمام ناموزونی های خانه خود را با اتکا به قوانین فنگ شویی از میان بردارید، این امکان وجود دارد که کمی گیج و آشفته شوید. برای درک ارزش و تفاوت های موجود در هر یک از قوانین فنگ شویی نیازمند زمان هستید. در وهله اول همین که تشخیص دهید هر یک از وسایل خانه می توانند چه تاثیری را بر روی زندگی شما بگذارند، کافیست.

 فراموش نکنید که فنگ شویی علم ارتباطات و انتقال جریان انرژی میان جانداران و جامدات است. فرآیند انس گرفتن به فنون فنگ شویی را با روند آرامی آغاز کنید تا به خوبی متوجه این مطلب بشوید که هر تغییر کوچک چگونه بر روی "چی" فضا تاثیر می گذارد. پس از یک مطالعه دقیق و تفضیلی می توانید برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود اقدام کنید. فنگ شویی به ما آموزش می دهد که کلیه مظاهر زندگی اعم از: سلامت، خانواده، سفر، ثروت، و ... همه و همه در ارتباط تنگاتنگی با کلیه وسایلی هستند که در محیط پیرامون ما واقع شده اند. نکته جالب اینجاست که وقتی با فنگ شویی آشنا شدید به راحتی می توانید کلیه ناموزونی هایی را که برای سالیان دراز با آنها زندگی می کرده و از وجودشان بی اطلاع بوده اید را تشخیص داده و از میان بردارید. پیش از آشنایی با فنگ شویی چشمان شما با موانع ذهنی - دیداری مواجه است که توانایی دیدن صحیح را از شما می گیرند؛ ولی هنگامیکه از پس لنزهای فنگ شویی به منزل خود نگاه کنید، آنگاه به وضوح در می یابید که ناهنجاری های موجود در محیط فشار عصبی عظیمی را بر روح و جسمتان تحمیل می کرده اند. و به آسانی نقاط مشکل زا را پیدا می کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد