سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

تولید و فروش سنگ انواع ساختمانی ، سنگ تزئینی ، سنگ آنتیک
سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

سنگ ساختمانی و سنگ آنتیک ساترا سنگ

تولید و فروش سنگ انواع ساختمانی ، سنگ تزئینی ، سنگ آنتیک

اجرای سنگ آنتیک بشقابی داخل اتاق

اجرای سنگ آنتیک بشقابی داخل اتاق

برای بازدید از سایر تصاویر نمونه کارهای انجام شده سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

.

.

برای بازدید از طرح ها و نقش های سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ طرح های مختلف سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمونه کارهای انجام شده سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ شومینه انجام شده با سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ ستون ها با سنگ آنتیک اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ سنگ پازل ( سنگ منظم ) اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ جامع سنگ های ساختمانی ( گرانیت ، تراورتن ، مرمر ) اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمای بیرونی ساختمان با سنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید

.

برای بازدید از کاتالوگ نمای بیرونی ساختمان با سنگ آنتیک و بادبر اینجا کلیک کنید

.

بازدید از صفحه اصلی سایت

.

جهت توضیحات بیشتر و سفارشات می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره های همراه :     ۰۹۱۲۴۸۸۱۴۱۸ تلفکس :

۰۹۳۵۴۸۸۱۴۱۸

۰۹۱۲۷۹۶۹۰۶۸

تماس با ما

تماس با ما 

 

سنگ مصنوعی چیست؟
سنگ‌های مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ‌های طبیعی با مواد افزاینده دیگر به‌دست می‌آیند که به آنها وزن کمتری داده و در نتیجه نصب ‌آنها سریع‌تر می‌شود. برای آنکه بدانیم سنگ‌های مصنوعی از چه چیز ساخته شده‌اند به اختصار می‌توان گفت که این سنگ‌ها از ترکیب سیمان، رس‌ها، آگرگات‌های سنگ‌های ضایعاتی و خاک‌های سبک وزن ساخته می‌شوند. مواد به‌کار رفته در این سنگ‌ها تماما کیفیتی مبتنی بر ملاحظات محیطی و انسانی دارند. رنگ‌دانه‌های اکسید آهن رنگ مورد نظر را به این سنگ‌ها می‌دهد. ترکیبی که از این راه به‌دست می‌آید در قالب‌هایی ریخته می‌شود که دارای نقش و نگارهای سنگ‌های طبیعی هستند و به این سنگ‌ها سیمایی کاملا طبیعی می‌دهد. از نظر قیمت، سنگ‌های مصنوعی به مراتب قیمتی کمتر از سنگ‌های طبیعی دارند، چرا که کارهای دشواری که روی سنگ طبیعی برای رساندن آن به بازار و قابل استفاده کردن آن انجام می‌شود در مورد سنگ‌های مصنوعی غیرضروری می‌نماید و دارای وزنی کمتر و ضخامتی کوچکتر هستند که به ما این اجازه را می‌دهد که سه برابر سنگ‌های طبیعی بتوانیم آنها را به‌کار گیریم. علاوه بر این‌ها مقاومت ساختاری آنها در فنداسیون‌های خاص توانایی تحمل بارهای زیاد را به آنها می‌دهد. سنگ‌های مصنوعی در واحد مترمربعی برای قطعات تخت به فروش می‌رسند و بسته‌بندی آنها در جعبه‌های چوبی دستی انجام می‌شود.

وزن سنگ‌های مصنوعی بسته به مدل آنها مختلف است و در رنج 15 کیلوگرم بر مترمربع در قطعات کوچک تا 37 کیلوگرم بر مترمربع در مدل‌های بزرگ قرارمی‌گیرد. رنگ سنگ‌های مصنوعی در گذر زمان از بین نمی‌رود چرا که رنگ این سنگ‌ها بخشی از ساختار سنگ شده و در زمانی که سنگ در حال قالب‌گیری بوده، ثابت شده است. تجربیات کاری نشان داده است که تغییر قابل مشاهده‌ای در رنگ این سنگ‌ها حتی پس از گذر زمان‌های طولانی و تحت شرایط آب و هوایی مختلف مثل تغییرات فصلی و بدی آب و هوا ایجاد نشده است. به‌منظور ایجاد تکرار در شکل‌های سنگ مصنوعی، هر مدل به تنهایی با استفاده از صدها مدل متفاوت ساخته شده است. به‌علاوه به‌منظور تقویت تفاوت‌ها (که هیچ قطعه‌ای شبیه قطعه دیگر درنیاید) توجه ویژه‌ای به رنگ‌آمیزی شده است. سایه‌ها و ضدسایه‌ها به‌طور خاصی ترکیب شده‌اند که بر این اساس پس از کاربری سنگ مصنوعی تفاوتی با سنگ طبیعی که از آن ساخته شده نخواهد داشت، چون سنگ مصنوعی یک محصول سیمانی است، دارای عمر مفیدی است که دیگر محصولات ساخته شده از سیمان هم دارند و برای کارهای خارجی ساختمان مناسب است. معمولا سازنده‌ها این عمر مفید را تامین می‌کنند.

سنگ‌های مصنوعی به‌علت داشتن قابلیت تحمل گرمایی می‌توانند در ساخت فضای خارجی شومینه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که مواد سازنده این سنگ‌ها دارای درصدی رس است، آنها را در مواجهه با گرما مناسب ساخته است. به‌طور طبیعی این سنگ‌ها باید با ملات‌ها یا چسب‌ها به‌کار گرفته شوند.  

 

دکوراسیون ، دکوراسیون داخلی ، کاغذ دیواری ، کفپوش ، معماری داخلی ، اجرای غرفه نمایشگاه ، دکوراسیون داخلی اداری ، دکوراسیون داخلی مسکونی ، دکوراسیون داخلی تجاری ، دکوراسیون داخلی مغازه ، مدیریت پیمان ، طراحی دکوراسیون داخلی ، اجرا دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی ، مبلمان داخلی ، معماری داخلی و دکوراسیون ، اتاق کودک ، آشپزخانه ، کابینت آشپزخانه ، سنگ بین کابینت آشپزخانه ، اپن آشپزخانه ، دیوار سرویس بهداشتی ، اتاق خواب ، مبلمان و لوازم ، بالکن های سرپوشیده ، اتاق پذیرایی ، راهرو ، هال و پذیرایی ، راه پله ، پوشش دیوار ، دیوار پوش pvc ، دیوار پوش MDF ، نقاشی ساختمان ، رنگ آمیزی ساختمان ، سنگ آنتیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد